Müük
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 0
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 1
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 2
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 3
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 4
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 5
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 0
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 1
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 2
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 3
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 4
LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+ 5

LCD Elektrooniline Seguklapp Töötleja Sprint Booster Kütuse Pedaali Ülem Õhuke Chip Tuning jaoks NISSAN NV350 CARAVAN E25 E26 2007.9+

€175.42 €110.52

SKU: e5838

Mode funktsioon sissejuhatus:

E-drive mode

Majanduslikud kiirendus mode, korrigeerimine ei ole vajalik,Vähendada kütusekulu kiirendamisel.

I-drive mode

Automaatse kontrolli režiim reguleerib automaatselt tundlikkust kontroller sobiks sõidutingimused, mis on ideaalne neile, kes soovivad luua ja unustada.Geniaalne jaoks linna sõidu.Auto Kontroll on see, mis muudab ainulaadseks .

LINNA režiim

LINNA režiim pakub (1 kuni 10) 10 tundlikkuse taset, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 10 .Maksimaalne kiirendus vastuse parandamist umbes 30% .

SPORT režiim

SPORT režiim pakub (1 kuni 10) 10 tundlikkuse taset, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 10 ja grip rooli pingeline või vajuta tase 1 õrn sujuvat kiirendust.Selles režiimis, Maksimaalne kiirendus vastuse umbes 60%.

SPORT + mode

SPORT+ režiim pakub (1 kuni 10) 10 tundlikkuse taset, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 10 .Õhuke kiirus konkurents ,tugev tagurdamise kiirus,Maksimaalne kiirendus vastuse umbes 90%.

VÕIDUSÕIDU režiim

VÕIDUSÕIDU režiim pakub (1 kuni 10) 10 tundlikkuse taset, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 10 .Õhuke kiirus konkurents ,tugev tagurdamise kiirus,sõidab mõttes, sõidu -, on soovitatav kasutada areenil ,Maksimaalne kiirendus vastuse umbes 120%.

VÄLJALÜLITATUD

Viib sõiduki tagasi standard

Miks ma peaksin kasutama elektrooniline seguklapp kontroller?

Uued sõidukid muutuvad igal aastal, enamasti, sest areng elektroonika.Sõiduk süsteemid, mis olid mehaaniliselt on nüüd kontrollitud sõiduki arvuti.Üks selline uus süsteem on electronic throttle control, tuntud kui " drive-by-wire.

Drive-by-wire süsteem kõrvaldab kokkuleppeline mehaaniliselt juhitav süsteem, mis oli kasutusel olnud algusest peale autode.Standard mehaaniliselt juhitav gaasipedaali kasutab kaabel lisatud alates pedaali throttle keha.Kui sa pressid alla pedaali, kaabel avab throttle plate, mis võimaldab õhku läbi mootorisse.Mootori RPM on otseselt proportsionaalne nurga throttle plate.

"Drive-by-wire, kaabel on asendatud elektrooniliselt juhitava süsteemi kasutades täiustatud elektromehaanilised aktuaatorid, asetage juhtme, on gaasipedaali asendi andur on ühendatud gaasipedaali.See andur,mis on potentsiomeeter, määrab asendis gaasipedaali ja signaale selle teabe sõiduki EKÜÜD, omakorda, käsud throttle control mootor avada või sulgeda throttle valve.

Kas Tunnete oma gaasi pedaali Sponge ?

Drive-by-wire süsteem on oma piirangud, kuid peamine probleem on see, et gaasipedaali reageerimise aeg on märkimisväärselt aeglasem.Throttle response, tuntud ka kui sõiduki reageerida, on mõõta, kui kiiresti sisepõlemismootor võib tõsta selle võimsus on madala RPM kõrgemale võimsam RPM vastuseks juhi taotluse kiirendus; surudes pedaali alla.Throttle response on sageli segamini parem võimsus, aga throttle response on tegelikult mõõtmise aeg muutus väljundvõimsus.

Draiverid kõik hindavad vajadust kiirus ja põnevus surudes meie autod uuemad piirid, ja aeglasem throttle response on lihtsalt suurendada aega, mis kulub, et saada oma sõiduki maksimaalne võimsus.Probleemi lahendamiseks järelturu maailma on välja arendanud uue süsteemi alistada tehase electronic throttle control settings, mis on märgatav ajaline viivitus.Pedaali Ülem Throttle Töötleja on suur lisaks lisada, et ekstra "WOOW" oma " drive-by-wire sõiduki.

Elektrooniline seguklapp töötleja on põhimõtteliselt mida edasi EKÜÜ sõiduki.Vastutava töötleja eesmärk on võtta teavet otse gaasipedaali asendi andur ja kompileerida see high speed circuit kontroller.See ka veidi edusamme, et number) ja seejärel saadab selle otse ECU.By saatmine teavet arvuti nii paar kontrolli saab mööda minna, et mootor arvuti teeb enne saatmist signaali avatud throttle plate.See kontroller sul on 7 erinevat programmeerida; LINN mode\ SPORDI režiim\ SPORT + režiim\VÕIDUSÕIDU režiim\ E-drive mode\ I-drive mode\ VÄLJALÜLITATUD,LINNAS režiim\ SPORDI režiim\ SPORT + režiim\VÕIDUSÕIDU režiim programmeerimise võimalus on 1 kuni 10 Tasemed,10 Taseme Kiirendus.Aga Kiirendus on märgatavalt kiirem.

Kontroller, nissan caravan nv350 tarvikud.

0 Arvustused

Kirjutage Oma Arvamus

Kirjeldused

  • Päritolu - Mandri-Hiina